מדוע יש מי שחייבים ניהול דף עסקי בפייסבוק?

מדוע יש מי שחייבים ניהול דף עסקי בפייסבוק?

כמעט 5 מיליון ישראלים מחזיקים בעמוד פרטי ברשת החברתית של פייסבוק. הנתון הזה מדהים ומאשר את התחושה שכנראה "כולם בפייסבוק". 4 מיליון מהישראלים גולשים בפייסבוק על בסיס יומיומי, כלומר נכנסים לרשת החברתית מהמחשב, הטאבלט או מכשיר הסלולר שלהם לפחות פעם אחת במהלך היום ויש מי שעושים זאת כמובן הרבה יותר מכך.

הנתונים הללו מחזקים את העובדה שכל עצמאי \ בעל עסק \ חברה \ ארגון או מוסד ציבורי חייבים להחזיק בדף עסקי שיהיה נגיש עבור כל אותם גולשים ויאפשר מתן מידע ומענה רלוונטי עבורם. כדי לעשות זאת נכון חייבים להגדיר את מי שיהיה אחראי על ניהול דף עסקי בפייסבוק בצורה מקצועית.

 

ניהול דף עסקי בפייסבוק

ניהול דף עסקי בפייסבוק אינו עניין של מה בכך. מדובר על תפעול שוטף של הדף מספר פעמים בשבוע עם פוסטים ותכנים חדשים לגולשים על מנת שיהיה להם מעניין לבקר בדף ובעיקר במטרה שיקבלו את המידע\המסר אותו בעלי אותו דף עסקי בפייסבוק מעוניינים להעביר.

הפתרון הטוב ביותר הוא שכירת שירותי ניהול דף עסקי בפייסבוק מחברה המתמחה בכך ואשר מסוגלת למשוך עוקבים לדף עסקי, ליצור עניין בדף העסקי, לטפל בו באופן שוטף ועקבי ובעיקר לדאוג שהוא יספק מענה נכון ואפקטיבי למבקרים בו.

ניהול דף עסקי בפייסבוק בצורה מקצועית ובהתאמה ללקוח מסופק על ידי אגו מדיה מזה מספר שנים ובהצלחה רבה. נשמח לתאם פגישה ולספק מידע נוסף.