עצמאיים, בעלי עסקים ובעלי חברות רבים מחזיקים בעמוד פייסבוק פרטי (כמו קרוב ל 5 מיליון ישראלים אחרים) ועושים את הטעות הנפוצה של שילוב בין החיים הפרטיים למקצועיים באותו העמוד.
עמוד פייסבוק פרטי מיועד להציג את החיים הפרטים שלכם (ואולי מעט מהחיים המקצועיים) אבל אינו תחליף לצורך בהקמה של דף עסקי בפייסבוק שמיועד אך ורק לחלק המקצועי בחיים שלכם.
בעוד שבעמוד הפרטי שלכם תוכלו להציג תמונות מהחופשה האחרונה בבוקרשט, את יום ההולדת של הילדים או כיצד אתם מנפנפים מצוין במנגל, הרי שמי שמעוניין לקבל ממכם שירות מקצועי, אינו מעוניין להיחשף לכל התוכן הזה אלא להבין כיצד אתם יכולים לספק עבורו את השירות העסקי שלכם.
בין אם מדובר על עבודה בתור עורכי דין המספקים שירות משפטי, אינסטלטור המספק שירות תיקונים או ליצן לימי הולדת של ילדים, מה שחשוב הוא להיות בעלים של דף עסקי בפייסבוק אשר יש בו פוסטים ותכנים הקשורים לעולם המקצועי שלכם בלבד, ללא התמונות הפרטיות שלכם שציינו קודם לכן.
כאשר אתם מנהלים דף פייסבוק עסקי כפי שצריך, המבקר בדף שלכם יוכל לקרוא מאמר על פסיקה משפטית חדשה בתחום שמעניין אותו, לצפות בסרטון מהאירוע האחרון שהפקתם לקהל או לראות תמונות לפני ואחרי של תיקון צנרת שביצעתם. את כל אלו תציגו בדף עסקי בפייסבוק ולא בעמוד פרטי.
בנוסף לכך דף פייסבוק עסקי מאפשר לכם לספק מידע היכן העסק נמצא או היכן השירות שאתם מספקים, מה שעות הפעילות של העסק ודרכי ההתקשרות אתכם, וכמובן להעלות פוסטים של טיפים, מידע מקצועי או חדשות מהענף שלכם והכל לטובת הלקוח הפוטנציאלי שלכם.
ניהול דף עסקי בפייסבוק דורש זמן ומחשבה לטיפול בכך ולמעשה מדובר על ערוץ למיתוג וחשיפה של העסק שלכם לקהל רלוונטי עבורכם. חשוב לדעת כיצד לעשות זאת נכון וגם לזכור לטפל בכך באופן שוטף ולבדוק את הדף העסקי על בסיס יומיומי.
הפתרון הטוב ביותר הוא שכירת שירותי ניהול דף עסקי בפייסבוק מחברה המתמחה בכך ואשר מסוגלת למשוך עוקבים לדף עסקי, ליצור עניין בדף העסקי, לטפל בו באופן שוטף ועקבי ובעיקר לדאוג שהוא יספק מענה נכון ואפקטיבי למבקרים בו.
ניהול דף עסקי בפייסבוק בצורה מקצועית ובהתאמה ללקוח מסופק על ידי אגו מדיה מזה מספר שנים ובהצלחה רבה. נשמח לתאם פגישה ולספק מידע נוסף.